ایلان ماسک دومین تصویر از لباس جدید فضانوردی Space X را منتشر کرد 0

ایلان ماسک دومین تصویر از لباس جدید فضانوردی Space X را منتشر کرد

ایلان ماسک، مدیر عامل اسپیس‌ایکس تصویر دیگری از لباس جدید فضانوردی منتشر کرد و این بار عکسی تمام قد از ظاهر کلی لباس را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. در این عکس تصویر فردی را می‌بینیم که با لباس فضانوردی در کنار فضاپیمای دراگون ایستاده است؛ وسیله‌ای که

کره ماه توسط موجودات فضایی ساخته شده است ؛ بررسی یک ادعای جنجالی 0

کره ماه توسط موجودات فضایی ساخته شده است ؛ بررسی یک ادعای جنجالی

گروهی از دانشمندان روسی کره ماه را سازه‌ای مصنوعی خوانده و موجودات فضایی را به عنوان سازندگان آن معرفی می‌کنند. در ادامه به بررسی این ادعالی جنجالی پرداخته ایم. در جولای 1970، دو دانشمند روسی با نام‌های میخائیل واسین (Mikhail Vasin) و الکساندر شرباکوف

ویدیو تایم لپس مریخ حاصل از 5 سال فعالیت کاوشگر کنجکاوی را تماشا کنید 0

ویدیو تایم لپس مریخ حاصل از 5 سال فعالیت کاوشگر کنجکاوی را تماشا کنید

ناسا ویدیوی جالبی را به مناسبت پنجمین سالگرد فرود کاوشگر کنجکاوی (Curiosity) در مریخ منتشر کرد. این ویدیو تایم لپس مریخ از تصاویر 5 ساله این کاوشگر حاصل شده است. در تاریخ 6 آگوست 2012،‌ کاوشگر کنجکاوی ناسا بر روی سطح مریخ فرود آمد. این کاوشگر در 5 سال اخیر

28 تصویر ناسا از اجسام عجیب بر روی سیاره مریخ 0

28 تصویر ناسا از اجسام عجیب بر روی سیاره مریخ

اجسام عجیب بر روی سیاره مریخ این روزها سر و صدای زیادی را در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است. چه توضیحی برای این تصاویر عجیب وجود دارد؟ سیاره مریخ، یکی از رویاهای دیرینه انسان برای سفرها و اکتشافات فضایی است. تصاویری که مریخ‌نوردها و ربات‌های

پرواز یوفوی سیگاری شکل در نزدیکی پایگاه محرمانه ارتش آمریکا 0

پرواز یوفوی سیگاری شکل در نزدیکی پایگاه محرمانه ارتش آمریکا

اخیرا رسانه‌ها از پرواز یوفوی سیگاری شکل در نزدیکی پایگاه محرمانه ارتش آمریکا خبر داده‌اند. این شی ناشناس پرنده، مدتی بعد در آسمان ناپدید شده است! سال‌هاست که نظریه‌پردازان توطئه بر این باورند که دولت آمریکا طی اقداماتی محرمانه، با موجودات فضایی

سناتور آمریکایی خطاب به ناسا: هم اکنون در مریخ انسان وجود دارد! 0

سناتور آمریکایی خطاب به ناسا: هم اکنون در مریخ انسان وجود دارد!

طی جلسه اخیر کنگره آمریکا با حضور سناتورها و گروهی از مسئولین ارشد ناسا، یکی از سناتورها سوالی جنجالی مبنی بر حضور فعلی انسان ها در مریخ را مطرح کرد! یک سناتور در جلسه اخیر کنگره آمریکا، از دانشمندان ارشد ناسا سوالی را پرسید که بهت و حیرت حاضران را در پی داشت.

اگر ناسا بودجه نظامی آمریکا را در اختیار داشت چه کارهایی می‌توانست انجام دهد؟ 0

اگر ناسا بودجه نظامی آمریکا را در اختیار داشت چه کارهایی می‌توانست انجام دهد؟

بودجه نظامی آمریکا حدود 600 میلیارد دلار است. در این مطلب مشاهده خواهید کرد که اگر ناسا چنین بودجه عظیمی داشت، چه کارهایی می‌توانست انجام دهد؟ ناسا در دهه 60 میلادی و زمانی که همه چیز غیرممکن به نظر می‌رسد، ماموریت فرود انسان‌ها بر روی ماه را انجام داد.

5 سیگنال فضایی ناشناخته که موجودات فضایی در آنها نقشی نداشتند 0

5 سیگنال فضایی ناشناخته که موجودات فضایی در آنها نقشی نداشتند

در سال‌های اخیر محققان چندین سیگنال فضایی ناشناخته را از منابع گوناگونی دریافت کرده بودند که بعدها مشخص شد بیگانگان منشا این سیگنال‌ های فضایی نبوده‌اند. ستاره شناس آنتونیو پاریس (Antonio Paris) تصور می‌کند سیگنال فضایی ناشناخته Wow که حدس زده می‌شد

ماهواره کوانتومی چین، گامی بزرگ در جهت اینترنت امن 0

ماهواره کوانتومی چین، گامی بزرگ در جهت اینترنت امن

به تازگی کشور چین موفق شده یک گام جدید و بزرگ در زمینه ماهواره‌های جاسوسی بردارد. در این روش می‌شود یک کانال ارتباطی غیرقابل ردیابی و نفوذ ناپذیر به وجود آورد. این روش جدید هم با استفاده از قانون‌های فیزیک کوانتوم به وجود آمده است. در ادامه با مای بی سی همراه باشید.

ثبت تصاویری از یک گودال عمیق در سطح مریخ ؛ پدیده‌ای عجیب که ناسا هیچ توضیحی برای آن ندارد! 0

به تازگی تصویری جدید از یک گودال عمیق در سطح مریخ توسط فضاپیمای ناسا ثبت شده که دانشمندان هیچ توضیحی برای آن ندارند. شاید تصور کنید فضاپیمای مدارگرد شناسایی مریخ (Mars Reconnaissance Orbiter) یا به اختصار “MRO” طی 11 سال گذشته تمام جزئیات مربوط به

فیلم لو رفته ناسا از پرواز یوفو در نزدیکی ایستگاه فضایی بین المللی 0

فیلم لو رفته ناسا از پرواز یوفو در نزدیکی ایستگاه فضایی بین المللی

فضانوردان طی یک پیاده‌روری فضایی، متوجه پرواز یوفو در نزدیکی ایستگاه فضایی بین المللی شده و ویدیویی از آن را به زمین مخابره کردند! دو فضانوردی که در فضای بیرونی ایستگاه بودند، متوجه پرواز یوفو در نزدیکی ایستگاه فضایی بین المللی شده و ویدیویی از آن را به زمین فرستادند.

برهمکنش دو کهکشان از نگاه هابل 0