خرید پستی فلافل زن دستی استیل 2عدد | خرید اینترنتی از فروشگاه من

فلافل زن دستی استیل 2عدد
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 20,000  تومان
خرید پستی
فلافل زن دستی استیل 2عدد

 

فلافل یک غذای عربی است که در ایران هم طرفداران زیادی دارد , ماده اصلی تهیه فلافل نخود پخته است که نسبت به سایر ساندویچ هایی که از بیرون تهیه می کنیم ارزش غذایی بیشتری دارد و مفید تر است.شما میتوانید با این دستگاه کوچک و پر کاربرد براحتی در خانه فلافل های خوشمزه پخته و کودکان و اهالی خانواده را به یک فلافلی خانگی دعوت کنید!

 

 

بسیاری از کد بانو های ایرانی در هنگام درست کردن فلافل و یا انواع کوکو در حین آشپزی با دفرمه شدن و یا شکل نامناسبی از غذای خود روبرو می شوند. این مشکل به دلیل استفاده نکردن از یک قالب خوب و با کیفیت می باشد.با استفاده از قالب فلافل زنی دستی براحتی میتوانید ازآشپزی لذت ببرید. "قالب فلافل زن دستی" پیش روی شما کمک می کند تا به راحتی و در یک چشم به هم زدن مایه فلافل، کتلت، همبرگرهای کوچک و حتی کوکوی خود را سرخ کرده و لذت یک ساندویچ خانگی لذیذ را تجربه کنید.

 

 

کافی است که از مواد آماده شده برای پخت کوکو و یا فلافل داخل این دستگاه ریخته و  در هنگام پخت از آن استفاده نمود. دستگاه ساخت فلافل یا فلافل ساز، ابعاد کوچکی دارد و به همین دلیل جای زیادی در آشپزخانه شما را اشغال نخواهد کرد. بدنه دستگاه تمام استیل است، یعنی سبک وزن است، و نیز مقاوم و مرغوب است و تا سالیان زیادی، عمر می کند.همچنین این دستگاه کوچک دارای ضامنی است که مثل دکمه با آزاد کردن آن فلافل قالبی آزاد شده و داخل تابه ی شما رها میشود.

 

 

مشخصات کلی کالا:

فلافل زن قالبی

جنس استیل ضد زنگ

سهولت در شستشو

برای مصارف خانگی یا رستوران

استفاده آسان و کارامد

دارای ضامن فشاری جهت رهاسازی فلافل

 

قیمت این محصول 20000 تومان


قیمت : 20,000  تومان
خرید پستی